A Hive Creative csapatának közreműködésével került megrendezésre idén az EFTTEX 2023 nemzetközi horgászkiállítás.
Az EFTTEX egy 1982 óta töretlen sikernek örvendő, évente megrendezésre kerülő B2B rendezvény, amelyre Amerikától a Távol-Keleten át Ausztráliáig szinte minden kontinensről érkeztek horgászfelszerelésekkel fejlesztésével és gyártásával foglalkozó cégek. A kiállítás célja a jövőbeli együttműködések és kapcsolatok kialakítása, illetve a meglévők erősítése.
A Covid19 járvány miatt az elmúlt 3 évben elmaradt a kiállítás, így az idei visszatérést nagy várakozás előzte meg a szakma képviselői részéről.
Az 3 napos esemény a Hungexpo B pavilonban került megrendezésre147 kiállító és 1080 szakmai látogató részvételével.
A Hive Creative közel egy éven keresztül vett részt az esemény teljes szervezésében és lebonyolításában. A kiállítást megelőző időszakban a mi feladatunk volt a kiállítónak jelentkező cégekkel történő egyeztetés és kommunikáció, továbbá az esemény teljes körű adminisztrációját is vállaltuk. Több kommunikációs csatornát használtunk mind a kiállítók, mind a látogatók felé történő kommunikáció során. Rendszeresen hírlevélben tájékoztattuk a partnereket a legfontosabb tudnivalókról, mérföldkövekről. További online és offline kommunikációs csatornák menedzselése is feladataink közé tartozott, így a Facebook oldal kezelése, szakmai újságokban cikkek, valamint fizetett hirdetések megjelentetése.
Csapatunk a Hungexpoval szoros együttműködésben dolgozott a kiállítói standok foglalásán, bérlésén, tervezésén, megépítésén, a helyszínen segítettük az építési- és bontási folyamatokat. A helyszínen a kiállítás teljes ideje alatt jelen voltunk és közreműködtünk a lebonyolításban, többek között a beléptetés folyamatában, az információs stand üzemeltetésében és az adhoc felmerülő feladatok menedzselésében is.
Az EFTTEX 2023 kiállításhoz kapcsolódott a Best New Product verseny, amely az adott év leginnovatívabb horgásztermékeit díjazza. A verseny a Covid járvány miatti szünet után 2022-ben online formában tért vissza, ennek a versenynek a megszervezése is ügynökségünk feladata volt a tavalyi évben.
Idén újra a kiállításon kapott helyet a Best New Product megmérettetés: egy erre dedikált standon a versenybe nevezett termékek kiállításra kerültek, megtekinthetőek voltak.
Közreműködtünk a versennyel kapcsolatos számos feladatban, így többek között egyeztettünk a gyártókkal a kiállítandó termékekről, megszerveztük a termékek helyszínre juttatását, felkértünk szakmai zsűrit a termékek elbírására, az ő munkájukat a helyszínen folyamatosan segítettük, valamint közönségszavazást is menedzseltünk.
A kiállítás második napja egy gálavacsorával zárult, melyet teljes egészében a Hive csapata szervezett. A vendégek szórakozásáról klasszikus zenei koncert, DJ és színvonalas vendéglátás gondoskodott, és az este folyamán kerültek átadásra a Best New Product verseny díjai is.
A kiállítás zárása után utánkövetést is végeztünk, elégedettségi felméréseket készítettünk, és kiértékeltünk, valamint a rendezvényről intenzív utókommunikációt is folytattunk. A rendezvény a horgászipari szakma körében rendkívül pozitív visszhangot kapott, sikeresnek ítélték meg a visszatérést. A Tackle Trade World – amely a leghosszabb múltra visszatekintő és legszélesebb körű nemzetközi horgászfelszerelés-ipari kiadvány – újságírója, John Hunter véleménye szerint ez volt az egyik legjobban szervezett EFTTEX kiállítás, és az idei volt a legerősebben felépített médiakampány.