A leginnovatívabb fenntarthatósági jelentés díját hozta el a Grundfos és a Hive Creative online játéka a Deloitte Magyarország 17. éve megrendezésre kerülő, felelős vállalatok fenntarthatósági jelentéseit elismerő „Zöld Béka Díj” versenyén.
A Zöld Béka díjjal a vállalatok környezetvédelmi és társadalmi felelősségvállalását és az ezen a területen elért eredményeiket tükröző beszámolókat ismeri el a Deloitte. A Grundfos a leginnovatívabb díjnak (Most Innovative Sustainability Report Hungary) köszönhetően a játék angol nyelvű változatával automatikusan részt vesz a közép-európai szintű, regionális versenyen is. A vállalat nem az első alkalommal hozta el a Deloitte Zöld Béka Díj legkreatívabb pályázatának járó elismerését, ugyanis már 2015-ben az ügynökség közreműködésével gyártott 3D-s képekkel és szemüvegekkel is lenyűgözte a zsűrit.
A díjazott munka, az internetes animáció célja, hogy vidám, játékos formában illusztrálja, hogyan ágyazódnak be a fenntartható fejlődés részterületei egy nemzetközi vállalat mindennapjaiba. Az online megjelenítésnek köszönhetően nemcsak a már meglévő dolgozók, hanem bárki kedvet kaphat a kreatív jelentés megismeréséhez. Mindezt megteheti egy Grundfosnál dolgozó termelésvezető, gyártósori dolgozó, gyártástámogató mérnök vagy környezetmérnök napján keresztül.
Arra a kérdésre, hogy miért kulcsfontosságú a Grundfos számára a fenntartható fejlődés Török László, a cég ügyvezetője ezt nyilatkozta: „A felelős vállalati magatartás számunkra azt is jelenti, hogy megoldásainkat eredményeinket minél szélesebb körben megosszuk, más vállalatokat is inspiráljunk. Ezért teszünk közzé rendszeresen fenntarthatósági teljesítményünkről beszámolót. Fontosnak tartjuk, hogy minél kreatívabb, könnyedebb formában adjuk át tapasztalatainkat, eredményeinket, és minél több emberhez juttathassuk el a fenntarthatóság üzeneteit.”
A fenntartható fejlődés terén elért eredmények bemutatására szolgáló díjnyertes online játék az alábbi linken érthető el: http://fenntarthatofejlodes.hu/