Kerülj képbe a Hive Creative
híreivel!
Let’s get back together! – EFTTEX 2023 Nemzetközi horgászkiállítás a Hive Creative közreműködésével
A Hive Creative csapatának közreműködésével került megrendezésre idén az EFTTEX 2023 nemzetközi horgászkiállítás. Az EFTTEX egy 1982 óta töretlen sikernek örvendő, évente megrendezésre kerülő B2B
SK on Hungary munkabiztonsági film
Az SK on Hungary megbízásából terveztünk és készítettünk munkabiztonsági filmet, amelyben a cég munkatársai mutatják be a válllatnál érvényben levő munkavédelmi szabályokat: ➡️ Biztonsági oktatások
Így járulhat hozzá a munkáltató a szülők nyugodtabb ünnepi készülődéséhez! – hrpwr.hu
„Az adventi időszak magában hordozza a várakozást, a családdal töltött meghitt perceket, ugyanakkor a mindenki számára ismerős karácsonyi stressz is szerves része, amely bizony a
Az emberekre jut a legkevesebb figyelem a munkahelyi visszajelzésekkor – hrportal.hu
„A magyar cégek harmadánál nincs semmiféle visszajelzési rendszer, pedig hatalmas igény lenne rá, derült ki a Hive Creative munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó ügynökség 45 kommunikációs és
Összefogásra van szükség az építőiparban, különben keresztet vethetnek a munkaerőre – hrpwr.hu
„Az építőipar teljesítménye szünet nélkül erősödik, egyre nőnek a kivitelezés költségei, ám a szektor dolgozóinak bejelentett bére csaknem negyedével a nemzetgazdasági átlag alatt marad. A
Munkahelyi konfliktusok: nem csak a kisgyerekeseknek van családjuk! – NLC.hu
„A Hive Creative és a Neticle kutatásukban nagy- és középvállalatok alkalmazottainál érdeklődtek, mit értenek „családbarát munkahely” alatt a magyar cégek. Hamar kiderült, hogy többnyire még
6 trend, amely a munkáltatói márkádért fog dolgozni 2020-ban – hrpwr.hu
Idén harmadszor gyűjtötte össze a BrandFestival trendLAB szakértői csapata azokat a marketing- és kommunikációs trendeket, amelyek uralni fogják a 2020-as évet. Az összefoglalójukat áttanulmányozva 6
Hangzatos cliché vagy valódi szemléletet takar a családbarát működés? – hrpwr.hu
Mit is jelent pontosan a családbarát munkahely? Hiába trendi kifejezés, a magyar HR-esek közül sokan csak közhelyes hívószóként használják, valódi előnyeit nem ismerik – legalább
Add a személyiséged a cégmárkához! – hrportal.hu
„Három dolog, amit emberként teszel, mégis erősíti a munkáltatói márkát. Divattá vált környezettudatosnak, elfogadónak és egészségesnek lenni. Használjuk ki a trendet, engedjünk teret a dolgozók
Amikor a „Beszéljünk róla”-fagyi visszanyal – hrpwr.hu
„A médiából és a nagy márkák kommunikációjából ömlenek a munkavállalók hiányáról szóló hírek. A dolgozók megértették, munkájukért többet várhatnak mind pénzben, mind egyéb juttatásban, munkakörülményekben,
A játszótéren beszélgető anyuka fontosabb a Facebooknál – digitalhungary.hu
A fogyasztói márka nem egyenértékű a munkáltatói márkával, utóbbi építése fontosabb, mint gondolnánk. De vajon miért kezd egyre erősebb befolyásoló tényezővé válni egy vállalat megítélésekor
Interjú az ABB ügyvezető igazgatóasszonyával a női munkaerő rejtett potenciáljairól – hrportal.hu
Milyen valós tartalom van a napjainkban kifejezetten felkapott női egyenjogúsággal, illetve a nemi egyenlőséggel foglalkozó közbeszéd mögött? Mit gondolnak a témáról a szakemberek és az
Részvétel az ABB női mentorprogramjának népszerűsítésében
Az ABB mentorprogramjának célközönsége a női mérnökhallgatók köre, melynek elérésében segítettünk egyetemi plakátkampányok és online megjelenések által. A kampány sikeresen zárult, számos hallgató jelentkezett a
Esettanulmányunk az Üzlet & Pszichológia magazinban
Miért fontos a munkáltatói márkaépítés? Miért fektessünk energiát az employer brandingbe? Tóth Nagy Péter, a Hive Creative Kft. ügyvezető igazgatója az elmúlt évek Employer Branding
Sikeres influencer kampányok a Glamour-nak
Ügynökségünk két sikeres Glamour-kampányban is részt vett. Az egyikkel a Glamour-napok előtt futó jótékonysági akció kommunikációjában volt szerepünk, melynek keretein belül megszervezett vásáron befolyt összeget
Sikeres Staffino médiakampány
Sikeres sajtómunkával támogattuk új ügyfelünk a Staffino hazai piaci bevezetését, melyet többek között egy lifestyle témakiajánló kiadásával generált ügynökségünk. A kampány során sajtóanyagunkat olyan jelentős
Korábban jött a Jézuska – ismét új ügyféllel gazdagodtunk!
Ügynökségünk 2017. decemberétől a Staffino teljesítményértékelő rendszer partnere. Kommunikációs javaslatokkal, stratégiai tervezéssel és kivitelezéssel támogatjuk majd legfrissebb ügyfelünket.
Nextent + Hive Creative = Működő employer branding stratégia
Szuper hírt hozott a december, ugyanis ügyfeleink között üdvözölhetjük a Nextent Informatika Zrt.-t. Csapatunk az employer branding stratégia kialakítása mellett a kapcsolódó külső kommunikációs feladatokban
Innovációs díjat nyert a Grundfos és a Hive Creative közös projektje
A leginnovatívabb fenntarthatósági jelentés díját hozta el a Grundfos és a Hive Creative online játéka a Deloitte Magyarország 17. éve megrendezésre kerülő, felelős vállalatok fenntarthatósági
Közösségi média a HR szolgálatában – előadás
Dr. Kékkői Zoltán a legutóbbi HRPWR konferencián megosztotta social media tapasztalatait a résztvevőkkel. A Facebookon, azaz az álláshirdetések szempontjából a legerősebb közösségi média felületen futtatott
Hova került az emberek fejében a T-Systems?
A Hive Creative a Neticle-lel közösen megvizsgálta a T-Systems keresőszóra megjelenő említéseket. A véleményárfolyamból kiderült, hogy mennyire befolyásolta a BKK-s ügyre érkezett véleménycunami T-Systems megítélését. Blogposztunkat átvette: mediapiac.com brandtrend.hu
Új név, új arculat és új ügyfelek
Tóth-Nagy Péter és Kékkői Zoltán száz százalékos tulajdonosai és egyben új ügyvezetői lettek a Hive Creative Kft.-nek. Ez nagy fordulatot hozott ügynökségünk életébe, ugyanis 2017. augusztus
Munkáltatói márkaépítés új eszközökkel – interjú
Dr. Kékkői Zoltán és Tóth Nagy Péter adott interjút a Trend Fm adásában. A munkáltatói márkaépítésről beszélgettek Érczfalvi Andrással, a Monitor Délután c. műsorban.
Az employer branding már túlmutat a HR-en
Mi is az employer branding, hogy jelenik meg a weben, hol tart most a szakterület? Ezekre kerestük a választ a Neticle online médiafigyelő- és elemző megoldásainak segítségével.