Kerülj képbe a Hive Creative
újdonságaival!

SK on Hungary munkabiztonsági film
Az SK on Hungary megbízásából terveztünk és készítettünk munkabiztonsági filmet, amelyben a cég munkatársai mutatják be a válllatnál érvényben levő munkavédelmi szabályokat: ➡️ Biztonsági oktatások

Így járulhat hozzá a munkáltató a szülők nyugodtabb ünnepi készülődéséhez! – hrpwr.hu
„Az adventi időszak magában hordozza a várakozást, a családdal töltött meghitt perceket, ugyanakkor a mindenki számára ismerős karácsonyi stressz is szerves része, amely bizony a

Az emberekre jut a legkevesebb figyelem a munkahelyi visszajelzésekkor – hrportal.hu
„A magyar cégek harmadánál nincs semmiféle visszajelzési rendszer, pedig hatalmas igény lenne rá, derült ki a Hive Creative munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó ügynökség 45 kommunikációs és

Összefogásra van szükség az építőiparban, különben keresztet vethetnek a munkaerőre – hrpwr.hu
„Az építőipar teljesítménye szünet nélkül erősödik, egyre nőnek a kivitelezés költségei, ám a szektor dolgozóinak bejelentett bére csaknem negyedével a nemzetgazdasági átlag alatt marad. A

Munkahelyi konfliktusok: nem csak a kisgyerekeseknek van családjuk! – NLC.hu
„A Hive Creative és a Neticle kutatásukban nagy- és középvállalatok alkalmazottainál érdeklődtek, mit értenek „családbarát munkahely” alatt a magyar cégek. Hamar kiderült, hogy többnyire még

6 trend, amely a munkáltatói márkádért fog dolgozni 2020-ban – hrpwr.hu
Idén harmadszor gyűjtötte össze a BrandFestival trendLAB szakértői csapata azokat a marketing- és kommunikációs trendeket, amelyek uralni fogják a 2020-as évet. Az összefoglalójukat áttanulmányozva 6

Hangzatos cliché vagy valódi szemléletet takar a családbarát működés? – hrpwr.hu
Mit is jelent pontosan a családbarát munkahely? Hiába trendi kifejezés, a magyar HR-esek közül sokan csak közhelyes hívószóként használják, valódi előnyeit nem ismerik – legalább

Add a személyiséged a cégmárkához! – hrportal.hu
„Három dolog, amit emberként teszel, mégis erősíti a munkáltatói márkát. Divattá vált környezettudatosnak, elfogadónak és egészségesnek lenni. Használjuk ki a trendet, engedjünk teret a dolgozók

Amikor a „Beszéljünk róla”-fagyi visszanyal – hrpwr.hu
„A médiából és a nagy márkák kommunikációjából ömlenek a munkavállalók hiányáról szóló hírek. A dolgozók megértették, munkájukért többet várhatnak mind pénzben, mind egyéb juttatásban, munkakörülményekben,

A játszótéren beszélgető anyuka fontosabb a Facebooknál – digitalhungary.hu
A fogyasztói márka nem egyenértékű a munkáltatói márkával, utóbbi építése fontosabb, mint gondolnánk. De vajon miért kezd egyre erősebb befolyásoló tényezővé válni egy vállalat megítélésekor

Interjú az ABB ügyvezető igazgatóasszonyával a női munkaerő rejtett potenciáljairól – hrportal.hu
Milyen valós tartalom van a napjainkban kifejezetten felkapott női egyenjogúsággal, illetve a nemi egyenlőséggel foglalkozó közbeszéd mögött? Mit gondolnak a témáról a szakemberek és az

Részvétel az ABB női mentorprogramjának népszerűsítésében
Az ABB mentorprogramjának célközönsége a női mérnökhallgatók köre, melynek elérésében segítettünk egyetemi plakátkampányok és online megjelenések által. A kampány sikeresen zárult, számos hallgató jelentkezett a

Esettanulmányunk az Üzlet & Pszichológia magazinban
Miért fontos a munkáltatói márkaépítés? Miért fektessünk energiát az employer brandingbe? Tóth Nagy Péter, a Hive Creative Kft. ügyvezető igazgatója az elmúlt évek Employer Branding

Sikeres influencer kampányok a Glamour-nak
Ügynökségünk két sikeres Glamour-kampányban is részt vett. Az egyikkel a Glamour-napok előtt futó jótékonysági akció kommunikációjában volt szerepünk, melynek keretein belül megszervezett vásáron befolyt összeget

Sikeres Staffino médiakampány
Sikeres sajtómunkával támogattuk új ügyfelünk a Staffino hazai piaci bevezetését, melyet többek között egy lifestyle témakiajánló kiadásával generált ügynökségünk. A kampány során sajtóanyagunkat olyan jelentős

Korábban jött a Jézuska – ismét új ügyféllel gazdagodtunk!
Ügynökségünk 2017. decemberétől a Staffino teljesítményértékelő rendszer partnere. Kommunikációs javaslatokkal, stratégiai tervezéssel és kivitelezéssel támogatjuk majd legfrissebb ügyfelünket.

Nextent + Hive Creative = Működő employer branding stratégia
Szuper hírt hozott a december, ugyanis ügyfeleink között üdvözölhetjük a Nextent Informatika Zrt.-t. Csapatunk az employer branding stratégia kialakítása mellett a kapcsolódó külső kommunikációs feladatokban

Innovációs díjat nyert a Grundfos és a Hive Creative közös projektje
A leginnovatívabb fenntarthatósági jelentés díját hozta el a Grundfos és a Hive Creative online játéka a Deloitte Magyarország 17. éve megrendezésre kerülő, felelős vállalatok fenntarthatósági

Közösségi média a HR szolgálatában – előadás
Dr. Kékkői Zoltán a legutóbbi HRPWR konferencián megosztotta social media tapasztalatait a résztvevőkkel. A Facebookon, azaz az álláshirdetések szempontjából a legerősebb közösségi média felületen futtatott

Hova került az emberek fejében a T-Systems?
A Hive Creative a Neticle-lel közösen megvizsgálta a T-Systems keresőszóra megjelenő említéseket. A véleményárfolyamból kiderült, hogy mennyire befolyásolta a BKK-s ügyre érkezett véleménycunami T-Systems megítélését. Blogposztunkat átvette: mediapiac.com brandtrend.hu

Új név, új arculat és új ügyfelek
Tóth-Nagy Péter és Kékkői Zoltán száz százalékos tulajdonosai és egyben új ügyvezetői lettek a Hive Creative Kft.-nek. Ez nagy fordulatot hozott ügynökségünk életébe, ugyanis 2017. augusztus

Munkáltatói márkaépítés új eszközökkel – interjú
Dr. Kékkői Zoltán és Tóth Nagy Péter adott interjút a Trend Fm adásában. A munkáltatói márkaépítésről beszélgettek Érczfalvi Andrással, a Monitor Délután c. műsorban.

Az employer branding már túlmutat a HR-en
Mi is az employer branding, hogy jelenik meg a weben, hol tart most a szakterület? Ezekre kerestük a választ a Neticle online médiafigyelő- és elemző megoldásainak segítségével.

Top 5 employer branding hiba az állásbörzén
Összegyűjtöttük a HVG állásbörze rossz példáit employer branding szempontból, és azok kiállítói, illetve munkavállalói részről keltett benyomásait, tanulságait. Cikkünket lehozta a hrportal.hu és az index2 is kiemelte.