A Zoggs márka és a Hive Creative közös kampánya látványos sikert aratott a Facebook közösség körében! Az egyedülálló nyereményjáték alig néhány nap alatt több mint ezer lájkot és közel 2 ezer kommentet generált, bizonyítva a Zoggs iránti érdeklődést és a márka erejét a hazai piacon. A kampány során nemcsak hogy széles közönséget értek el, de a résztvevők elköteleződése és aktivitása is magáért beszél.
A Zoggs magyarországi tulajdonosa, Csia András elmondta: „Ez az eredmény bizonyíték arra, hogy jó úton járunk, és még több elégedett vásárlója lesz a Zoggsnak.”
Egy márka számára kiemelten fontos egy aktív és hűséges közösség kialakítása és ápolása, amely a vásárlók alapját képezi. Az ilyen közösségek nemcsak visszajelzéseikkel segítik a fejlődést, hanem elköteleződésükkel is hozzájárulnak a márka sikeréhez, amit igyekszünk viszonozni, például izgalmas nyereményjátékokkal. A nyereményjátékok más részről nagyszerű lehetőséget nyújtanak arra, hogy új vásárlókat vonzzunk be, akik később akár a közösség aktív tagjaivá is válhatnak.